Laksevåg Musikkforening
 • OM LMF    • NYHETER    • AKTIVITETER    • MEDLEMMER    • MEDLEMSSIDER     • Gjestebok    • Hjem

NYHETER

Snarveier:
 Logg inn medlem
 Kontakt oss!
Antall besøk på siden: 123 691

NM Brass 2014

Under årets NM for brassband deltok Laksevåg Musikkforening i 3.divisjon. Vi hadde i år som i fjor eminente Helge Haukås som dirigent under NM og oppkjøringen, og valgte i år å spille stykket Purcell Variations av Kenneth Downie.

Det som var litt ekstra spesielt i år var det at avisen StudVest valgte å følge oss under NM-dagen, i de siste timene før vi skulle fremføre i Peer Gynt-salen. Denne saken kan leses her Vi skulle i år altså spille i Peer Gynt-salen, og det var veldig kjekt å se så mange kjente og ukjente fjes, i en godt befolket sal. Resultatmessig ble det en 4.plass, og vi fikk 94 poeng, noe som poengmessig er meget bra.

En ekstra takk sender vi til Helge Haukås, som har ledet oss i denne oppkjøringen og på konkurransedagen på en fremragende måte. Vi ser nå fremover mot vårsesongen, hvor vi skal spille flere kjekke konserter.

Utskriftsvennlig versjon